Boston tea party var ju riktigt bra

Nu kanske ni tycker jag är rätt efter och kommer säkert få er ett gott skratt!! Men jag har aldrig sett Boston tea party med Filip och Fredrik förut.. ja skratta om ni vill men jag har knappt vetat vilka killarna är. Sen idag på psykologin såg vi ett avsnitt av det som handlade om "Kvinnligt och manligt, könsroller". Och som jag skratta, det var ju helt klockrent hela programmet så nu har jag något nytt att börja kolla på. Vilka sköna grabbar alltså!
Jag veeet jag är lite efter av mig ibland och det är okej att tycka det också ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad bra att du tyckte om klänningen! :) <3

2010-03-26 @ 14:06:16
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0