Då var det måndag igen då

Tvillingarna
Kärlek: Brinnande hett och sanslöst romantiskt, det är ditt kärleksliv just nu. Gott om vårkänslor.
Pengar: Turen står på din sida men effektivast blir veckan om du vågar vara driven och tar för dig.
Turdag: Måndagen ger dig något du längtat efter.


Ja vad ska man säga om dethär? Låter som jag kommer få en kanonvecka vilket jag inte tvivlar på. Alla 2:or kommer komma tillbaka efter sin praktik, vilket betyder fullknökad skola igen. Det gillar jag inte! Idag har vi studeidag men våra lärare har varit så "snälla" och gjort obligatorisk närvaro för oss och lagt in ett prov direkt på morgonen. Mycket gullig.. Jag har körlektion mellan 12.45-13.45 idag och sen blir det hem och träna.
Nu måste jag sätta fart här, take care.A



Hjärtat mitt fyller 19 på Torsdag och tack för igår, du är så fin!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0