Dags att använda röda pannband vid mens på fest!

Nu är det ytterligare en ny och sådär hemskt konstig men rolig grupp på facebook, "Alla vi som tycker att tjejer med mens ska använda rött pannband på fester!"
Hahahahaha....Det skulle vara något va ;) Jag undrar vem det är som kommer på allting, vilken fantasi!

Jag är fortfarande jättetrött, men hoppas på att jag kommer vakna till under dagen. Har en viktig lektion och sen en viktig körlektion att vara koncentrerad under. Står det i nyheterna att det ligger en bil i eskilstuna ån så vet ni vem det är! hihi

Hoppas ni mår bra och är glada och pigga! Jag hoppas solen tittar fram i veckan så man kan få lite nya energikickar. På tal om ingenting så ska jag hämta klänningen till balen imorgon eller onsdag.. Det är bara skorna kvar nu, sen är allting klart för balen.
Och när vi ändå pratar festligheter så är det 19 dagar kvar till studentkryssningen, den kommer bli rikigt crazy tror jag.
Nej dags att borsta tissingarn, sköt om er snyggingar! .A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0