Dags att avsluta denna otroligt jobbiga dag

Nej jag tror jag drar mig mot sängen nu, är helt paj i kroppen och trött som en zombie. Samtidigt skulle jag bara vilja dra på mig festkläder och dra ut ikväll igen. Jag älskar dansgolven, det skulle kunna vara mitt andra hem. SÅ synd att fötterna typ dör och mina knän åker på ett och annat. Har blåser från igår så måste plåstra om fossingarna för att ens kunna gå i vanliga gympaskor. Jag har blivit ännu mer förkyld efter igår och halsen är som en torr öken. Sitter här och myser med mitt te, men tror nog jag passar bättre i sängen just nu.

Har lång dag imorgon med två as jobbiga lektioner, snälla låt mig slippa! Men det är fredag, så sköööönt!

Lund i övermorgon :) Lördag blir det titt på skolan och på söndag ska vi fika och gå runt i Malmö, gud vad jag längtar. Kommer inte vilja åka hem! Nej godnatt med er. Sov gott! .A

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0