Dubbla körlektioner

Igår hittade jag fem nya kanaler på tven som jag inte visste att jag hade, gud vad kul att kolla på tv nu :D Har hittat Mtv som låg på kanal 145.. Nu är alla sorterade en efter en. Jag fixar vetni ;)
Jösses idag är det en hektisk dag som väntar, först religion sen möte, sen dubbla körlektioner, sen gymmet och sist men inte minst JAG SKA LÄGGA MIN FÖRSTA SÖKNING TILL UNIVERSITETEN .. Det är verkligen nära nu, jag är så pirrig.

Hur mår ni idag?! Jag mår bättre, mycket bättre. Tur att man har vänner/folk runt omkring sig som pushar än till tusen och uppmuntrar än till saker.

I övrigt ser jag fram emot veckan, går endast tre dagar av fem. Hur skönt är inte det liksom? :) Kommer inte ha tusen saker heller. Nu är det dags att äta upp frukosten och sen ordna till sig lite. Ta väl hand om er sweeties.A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0