En påse full med klubbor

Sitter i skolan, har slutat så sitter bara och chillar med kim och stina. Mina små älsklingar! Båda två får första pris i snygghet!! Har nyss varit nere på godisland och inhandlat en hel påse med klubbor och sugisar. Har intalat mig själv att det inte är lika onyttigt som vanligt plockgodis. Vet egentligen inte hur det är med detdär, ska fråga någon hälsoperson :) Men hur fasiken kan man gå upp i vikt en klubbor? eller kan man det? :P haha .. Detta måste genast undersökas.

Det blir ingen barnvakt idag då det går magsjuka i deras familj och jag har ingen lust att bli sjuk när jag har så mycket att göra. Istället har jag bokat linskontroll, tror min syn har försämrats ännu mer :( Känns som jag kommer vara blind när jag fyller 30 år.. och efter det ska jag träna hur nu det ska gå med min träningsvärk..

Nu ska jag snacka vidare med gullisare här bredvid. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0