Ett leende är alltid ett leende, men innebörden av det kan variera..

Fredagskvällen blev riktigt trevlig, jag hängde med boysen och drack vin och kolla på massa kul på tv. Solsidan var klockren igår. Som vi skratta! Kvällen var sådär lagom, precis som en fredag ska vara. Ikväll skulle jag kunna tänka mig att gå ut och bara köra järnet. Men nej det ska jag inte :)
Jag ska strax åka till eskilstuna och kolla på balklänning och mysa på stan.. Hittar jag ingen blir det sthlm någon dag de närmaste helgerna. Missar nog den mesta tiden av hockeyn eftersom vi kommer komma hem i samma veva. Hoppas jag hinner se slutet iallafall. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, om det bli umgås eller om det blir något helt annat.
Nu måste jag tvätta ansiktet och fixa mitt hår för det ser ut som en BUSKE! ha det bra i det underbara vädret,jag älskar solen! Puss o Kram. A
I miss miss miss miss you! Min tjej är numera brun och nyfotograferad!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0