Fireflies



Jag saknar min skrutt!

Kul att Mongohögen är försenade och att jesper är sämst på framförhållning så jag kunde egentligen sovit en hel timma till. När högen är halvvägs så har de glömt körkortet. Haha ja vad ska man säga, denhär dagen kommer bli ett äventyr. Hoppas polisen inte stoppar oss idag för då är det lite synd om jesper. De borde vara här vilken sekund som helst, men det förvånar mig inte om det kört vilse fast de har gps. Sen att Filip försov sig JUST idag också när vi har bråttom, allt är så klockrent. Jag ska kräva mc donalds stopp på vägenhem, ska ha en glass :D

Denhär låten älskar jag och den gör mig otroligt lugn, vilket passar bra nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0