Fläsk, fett, smör ...och ännu mer SMÖR

Kvällen igår var helt underbar, så mycket skratt så jag fick ont i magen! Jag tycker verkligen om er tjejer♥ Klimp och fläsk var annorlunda, men gud så gott.. Men vi kunde ju inte precis gå efter, som vi tryckte i oss. Men har massor kvar idag så det blir till middag ikväll också :) Det blev vin och lite öl och man han bli lite på g för att sen inse att det var en tråkig torsdagkväll och skolan väntade nästa morgon.
Men idag är det Fredag :D Ikväll blir det umgås med emelie som var ett tag sen nu, jättemysigt ska det bli! Vi ska kolla på Innebandymatch först och sen hoppas vi på att bli uppraggade till något skoj ;)
Imorgon blir det festligheter i eskilstuna med de bästa, först kim, sen ölbaren och kanske tillochmed utgång..

Idag på psykologin ska vi prata om manligt och kvinnligt och sen ha debatt och sånt älskar jag! Vi ska även ha naturkunkskap där vi ska labba och sen mäta pulsen både i viloläge och i maxpuls. Slutar egentligen 15.20 idag men hoppas på att få sluta tidigare för jag ska träna efter och allt blir så sent annars..

Snön börjar försvinna och det tycker vi om, eller hur?!
Nej nu babblar jag bara som vanligt.. helt värdelöst

Massor av Kramar! A


Jag änvänder mig utav min nära och kära väns kärleksbild.. Jag är kär i eran kärlek!


Visst är den fin?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0