förlossningskliniken

Har försökt mig på körkortsteorin, men icke det är ju skita svårt! Nu tänkte jag sätta fart med uppsattsen, men vad tror ni händer? Jo jag hittar förlossningskliniken på tv och nu är det kört. Sitter som klistrad.. Åh nu vill jag börja plugga, typ imorgon varför inte nu? Jag vill flytta och plugga skiten ur mig så jag kräks typ. Jag måste in, och gud vad jag tjatar om det men det är så stort för mig. Mer lär ni höra eftersom jag sökt nu men får inte veta något förens i Juli. Helt sjukt ju! Halva min sommar är förstörd tack vara att jag måste gå och vänta på beskedet!

nej jag måste försöka ta tag i uppsattsen samtidigt som jag kollar, tur att jag är tjej och kan göra två saker samtidigt ;) inte illa pinkat! adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0