freak

Är jag stressad eller är jag stressad? Igår var jag påväg att spruta alsolsprit i mina linskoppar, idag satt jag och tänkte på att det var så skönt att jag hade körlektion en timma senare.. Sen slog det mig, visstfan den började ju för fem min sen. Det var bara att springa och samtidigt skicka sms till min körskolelärare att jag blev sen. 
När jag väl kom dit så gick körlektionen väldigt bra, jag var tydligen snabb som en kobra i fötterna enligt patrik:P haha .. Vi träna på att starta i medlut och motlut m.m.
Företagsekonomi provet gick skit idag.. Nästan värt att dricka vin för det ikväll.. Nejdå!
Nu ska jag börja på en mvg komplettering och sen tar jag tåget vid 4. Träna träna träna..
adjö..A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0