Fredags roligheter

hey hey bloggen!! hahaha nej gud nu är jag helt fel ute..........
Godmorgon, trevligt att träffas, hallå, ja något av det iallafall. Det är äntligen fredag vilket jag tror många av er tycker är lika skönt som jag. Veckan har gått grymt fort, förmodigen är det väl för att jag har haft saker att göra hela tiden.
Min morgon började skitbra, alldeles nyss satt jag och vek mig av skratt åt en video som en klasskompis lagt upp på oss från hundrdagars förköreket hemma hos niklas. De har lekt med videon så det blev en del roliga scener. Värd att kolla på ni som har mig på fb ..
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, ska inte dricka iallafall för det ska jag göra imorgon.
Kommer hem från skolan runt fem och då ska jag sticka och handla mat och sen hem och städa lägenheten eftersom mina kussar kommer imorgon.

Nej dags att återgå till mina fortsatta rutiner. Puss & Kram på er.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0