Fredagsmys med Lucas

Nu har en hel fredagkväll gått och den har varit riktigt mysig :) Lucas har varit här och vi har pratat om allt möjligt, kollat på solsidan och första Arn filmen.. Tryckt i oss chips-hattar och druckigt kaffe. Sen har vi rensat min sug och blandat påse ;) haha ..

Imorgon ska jag upp tidigt för att först hinna damsuga lägenheten (vilket jag undvek ikväll).. Sen kommer pappa vid elva och så ska vi köra en timma. Måste hålla igång mitt körande nu om jag någonsin ska klara körkortet. Mina kusiner dyker upp efter lunch och sen är det fullt ös medvetslös. haha nej skoja bara! Det ska bli mysigt.

Jag njuter av sena kvällar, älskar dem! adjö

skitasnygg lucas, dock lite suddig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0