Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag

Vaknade med samma energi, lycka och nyfikenhet som jag gick och la mig med igår.. Sista skoldagen, känns helt sjukt att det redan är fredag?!?! Veckorna bara rusar förbi nu och visst det är ju skitkul för det betyder ju bara att allt roligt närmar sig. Men jag tycker inte om när tiden går föör-fort för då hinner inte jag med mitt liv. Tror inte ni heller gör det ..
Vi har psykologi på förmiddagen och naturkunskap b på eftermiddagen.. Eftersom jag nästan är helt klart med nkb uppsattsen så hoppas jag på att få går tidigare idag. Ska träna och det är inte så kul att träna kl 17 en fredag. Men vad gör man inte för att må bra? :)

Vad kvällen bjuder på vet jag inte än, ska hålla mig borta från alkoholen i helgen tänkte jag, men det där vet man ju inte. Det är ju inte så att jag sitter själv hemma och alla andra festar, no no no!! men det ska bli fredagsmys ikväll hoppas jag på! jaja slut på ordbajsandet. Trevlig Fredag. A

föresten!! Trevligt att jag ser ut såhär i ansiktet som jag gör osminkad idag ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0