grinolle

Jag funderar starkt på att isolera mig inomhus tills dethär sjuka, äckliga, hemska, vedervärdiga, kräkande, deprimerande vädret har försvunnit. Jag är så trött på det nu alltså! Jag vet att jag tjatar om det, men det påverkar mitt humör och gör mig sur och grinig. Hela eftermiddagen har jag tjurat och lackat på allting som stått i min väg. Det var grymt skönt att träna iallafall, jag känner att jag är påväg tillbaka. Så snart börjar stenhård träning! Det är beach 2010 som gäller ;)

Sitter här och äter farligkorv med pasta och massor av sallad, hur gott som helst. Kände mig helt utsvulten efter att jag tränat. Nu ska jag äta färdigt här sen ska jag vika all tvätt som jag tvättade igår. Det ligger en överfull blå ikea kasse mitt på halgolvet som jag är tvungen att hoppa över nu. Sen ska jag ta en skön dusch. Och sen ska jag ska ta tre djupa andetag och ge mig på EU läsningen en stund. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0