helt förstörd

Jag är inte människa på långa långa vägar, det är hemskt och jag vill bara att denna dag ska vara över! Jag mår så illa, orkar varken titta, äta eller göra någonting. Låg i en hel timma och bara stirra på min bärbara dator och tänkte att nu, nu måste jag börja plugga. Vet inte vad som hände, men jag däcka och vakna upp för en stund sen virrig som en höna. Shit är det redan måndag? Vad är klockan? Har jag försovit mig till skolan? ...men ja det är ju fortfarande denhär förbannade bakis söndagen och jag mår fortfarande lika dåligt. Jag undrar varför jag inte kände allting dethär imorse när jag vaknade? För det var inte alls såhär farligt då. Men sen jag kom hem från Kim har jag inte gjort någonting alls. Skulle stannat där alltså!

Ska kolla på wipeout om 15 minuter och sen ska jag sova direkt, ingen idé att försöka hålla sig vaken för det fungerar iallafall inte när jag mår såhär. Och mina 5 arbeten jag skulle plugga på, vad hände med dem? eeeehh ingenting.. panik!

Jag tror minnsan att denhär ska få flytta hem till min garderob :)


over and out

Kommentarer
Postat av: Jesper Norr

Haha stackars dig Alexandra ;)!!, men se det positivt, det är skönt att sova!



Om hon ska flytta hem till din garderob vill jag hälsa på :O! haha nej men, den var snygg!!,, köp den!

2010-03-28 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0