helt underbar dag!

Hahaha herregud vilken dag vi har haft! Jag fullkomligt avgudar mina vänner.. Så jävla goa samtidigt som det är det trögaste som finns.. Vi fick rallyköra till uppsala och ändå kom vi försent (dock inte jag eftersom de körde mig först till BMC). På vägen dit var vi påväg att krocka men vi klarade oss .. Tuuuur! Kul att körkortet inte fanns med då heller.. Men vi klarade ju oss fint utan krock!
Uppsala var en kanonmysig stad och absolut inget fel på utbildningarna eller studentlokalerna man studerar i. Men som sagt trivs jag bättre i mysiga små städer med mycket folk, därför står fortfarande Lund i mitt hjärta. Så det kommer fortfarande stå som nummer ett på mina ansökningar också. Men som sagt är det sjukt höga intagningspoäng, att söka in på mina betyg är bara att fetglömma(och då har jag inte dåliga betyg). Jag måste göra ett kanonbra högskoleprov för att komma in, men vi får se hur det blir med det. Jag ska iallafall kämpa allt jag kan. Jag är ingen förlorare utan en kämpare.

Vi har tryckt i oss mackor, frukt, burger king OCH mc donals ;) med magen full behöver jag inge mer mat idag.. Herregud jag kan ju rulla fram ;P.. Sen har vi kört runt hela uppsala och letat efter ett rosa slott för att kolla på en nation, när vi väl hittade det 40 min senare så var det obemannat. Tur att man hade as skönt sällskap med sig.

En disskution hölls imorse när vi var påväg in till uppsala om att jag hade olämpliga festbilder på facebook om det skulle visa sig att arbetsgivarna skulle kika på mig.
8 timmar senare:
Morgan: alltså alexandra, jag tänkte på en sak!! Du vet att man kan ta bort taggen från bilden så inte folk ser bilden på din sida?!

hahahaha som vi skrattade!! lilla söta rara du!

När man umgås med nötter blir man även själv en nöt..
Jag: Alltså visste ni att på ferrari rolett kör de i 300 km/h..
Alla: HAHAHAHA ALEXANDRA, du menar inte formel 1?
Jag: Meen jooo, men det fattade ni väl...

Jag kan bara sammanfatta min dag som väldigt rolig, tack sötnosar! Nu funderar jag på att gå ut och gå en promenad, har helt sjukt mycket överskotts energi. Kram på er! .A



Dubbelvikt av skratt!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hörre du knäppjöken. Jag är fan inte en korko.. Det har du fått från två andra vänner ;)

2010-03-16 @ 17:53:18
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: Jesper Norr

Haha xD Det var skit kul idag xD Haha vadå höll på att krocka xD jag hade allt under kontroll. Bara att snubben i skåp bilen var tvungen att tvär bromsa så var ju jag tvungen också! ;) haha

2010-03-16 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0