Jag är fortfarande så fruktansvärt formbar

Godmorgon! Jag hade lite övertid här så tänkte skriva ett inlägg innan jag ger mig av .. Helt plötsligt från att vara helt ivrig och överlycklig för att åka ner till Lund är jag lite rädd och nervös nu. Jag har en obehaglig känsla i magen. Det kanske är där nere jag kommer tillbringa min framtid liksom... Jag vet att jag inte behöver känna såhär eftersom jag är fri efter studenten och ingenting håller fast mig, jag kan flytta vart jag vill och göra vad jag vill. Men det är väl för att jag är så inriktad på just Lund..
En annan sak är ju att min lägenhet är mitt allt i princip, jag har ju aldrig haft ett "hem" innan i mitt liv. Inte ett hem där jag har trivts, känt trygghet, kärlek m.m. Jag har alltid haft ångesten över att komma hem.. Vi går inte in mer på det, men min lägenhet blev mitt första riktiga hem. Jag är trygg här och stortrivs. Kan man lyfta med lägenheten ner till Lund? nej okej det går inte...
Ja i vilket fall som helst så löser det väl sig och jag kommer få det jättebra vart jag än hamnar. Ny miljö, nya människor, nya vyer och ja i princip ett nytt liv eftersom jag kommer utvecklas.

Har klämt i mig youghurt och en knäckemacka med makrill nu, usch jag känner mig äcklig när jag äter den där makrillen alltså. Det är bara för att det luktar så äckligt. Men det är ju gott och supernyttiga fetter i den fisken som hjärta och blodkärl behöver. Nu fick jag in lite hälsa också. hihi
Nej dags att fixa iordning mig och slänga ner allt i väskan. Hoppas ni mår bra, kram.A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0