Jag har vänner man kan lita på

Godmorgon alla glada!

Trodde snön skulle vara borta, men nehee!! Idag har vi lång dag i skolan med både Företagsekonomi B och Samhäll vilket betyder .....eu-prov! Ge mig all lycka i världen att det ramlar ner en kunskaps planet i huvudet på mig under tiden. Fettmätningen med Kaj blir nog av idag istället, får inte träna innan och igår orkade jag inte vänta på att han skulle bli klar. Så idag kl 4 eller 5 då kör vi.
Ikväll skulle egentligen hjärtat sova här men eftersom hon har fått lägenhet mitt i eskilstuna i centrum så ska hon sova där inatt.. Nu kan du ge dig fasiken på att vi drar oss mot eskilstuna istället när det är dags för utgång för nu har vi ju sovplats ;) hoho.. nejdå gumman skoja bara, eller kanske lite bara (a)

Om man sagt en hemlighet, jag menar en riktig riktig hemlighet, jag menar en sån där typ livet går under om den kommer ut. Ni vet en sån? Om man sagt en sådan till 3 av sina bästa vänner för över ett år sen och den fortfarande inte kommit ut. Då kan man lita rätt ordentligt på de va? Jag har en sån hemlighet och jag kan lite på mina vänner.. Jag litar annars aldrig på människor, jag vill göra det men gör det aldrig fullt ut. Kärlek till mina närmaste ♥ Ni skulle bara veta vad det betyder för mig att jag har er!



Nu ska jag dra på mig mjukisar och gå till bussen. Idag blir det gosdag! Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0