Jag måste ta varje dag som den kommer, annars går jag i taket

Nu har jag min första lediga stund och klockan är 20.00 .. Dethär är sjukt när man inte är van vid det! Nu ska jag bannemej ta det lugnt resten av kvällen, dricka te och kolla igenom alla papper från Lunds Universitet. Jag skojar inte men bunten är på 5 cm .. Men har man bara tid så är det ju skitkul att läsa. Måste skicka in massa intresseanmälningar till de olika nationerna också. Jag har iallafall fått i mig mat, gjort klart psykologiuppgiften och duschat och tvättat håret.

Körlektionen gick bra och titta jag lever. Patrik min körskolelärare är så sjukt bra, tror inte många skulle stå ut att ha mig bakom ratten. Men vi har exakt samma humor och han är verkligen skitrolig! Gullig är han med ;) Han trodde jag var mellan 20-22 år så jag fick mig en självboost där .. Sånt ät alltid lika roligt att höra!

Nu ska jag sätta mig och skriva lite resedagbok från helgen. Så håll utkik det kommer snart bilder och berättelse om min helg i skåne :) Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0