Jobbar mellan 08.15 - 16.45



Godmorgon!!
Idag är jag helt mör i kroppen och det känns som någon har slagit mig med köttklubba, men jag gillar det.. det märks att man gjort bra ifrån sig då :) Hur mår ni?!
Idag blir det ingen skola utan jag ska jobba, vikariat på dagis. Jag skäms för att ha tackat nej så otroligt många gånger, men det är så mycket i skolan och jag måste ta den föra.. Men det är så surt eftersom jag älskar att jobba och hatar att plugga. Hade jag fått som jag velat så skulle jag enbart ha gått första året på gymnasiet. Tur att jag har bra människor runt omkring mig, framförallt min mamma som hållit mig i hårt koppel. 

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det inte dyker upp något horoskop här längre, jag har faktiskt mina skäl.. Min stora (stationära) dator här hemma är trasig så jag sitter vid den bärbara nu för tiden...ryggproblem, ajaja!! Jag vet inte vad som är fel men det går inte att lägga in horoskopet utan att det blir knas. Jag ska försöka fixa det så fort som möjligt. Ni ska få ett annat av mig, lite tråkigare utan bilder.. Men det är ju budskapet man vill åt. Kommer i ett eget inlägg :)

Nu måste jag packa väskan till dagis. Ha en otroligt bra dag så hörs vi ikväll. A

min baby är hemma från thailand, så ikväll blir det telefontjatter väldigt länge skulle jag tro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0