Kanske dags att börja ta det lite lugnt?

Nu måste jag ta och lugna ner mig lite känner jag, jag stressar vart jag än ska. Jag kommer aldrig ihåg någonting och virrar runt som en höna överallt. Nu har det blivit så illa att jag måste skriva upp på lappar vad jag ska säga till mamma när jag pratar med henne i telefon för att inte glömma. Jag måste även skriva upp saker jag ska göra under dagen för att inte glömma något. Det är helt sjuk :S Går jag till affären för att handla två saker kommer jag hem med allt förutom det jag skulle handla, jag bli förbannad på mig själv för att det var viktigt osv. Jag måste skärpa mig!

Jag är trött på att bära omkring på väskor och matkassar, känner mig som värsta mamman. Åker till skolan med handväskan + träningsväskan (för att kunna träna direkt efter skolan) den senaste tiden har jag börjat bära med mig dator hem eftersom vi har mycket plugg... och på det så måste jag alltid handla påvägen hem efter gymmet. Detta händer dock inte varje dag, men sådär 3 av 5 vardagar!

Ja ni ser själva, det bli väldigt tungt i längden! Pakh-åsna!


Nu ska jag äta revbenspjäll med sallad och avokado, är jättehungrig efter träningen! Och jag ska bara ta det lugnt ikväll. Hör av mig senare när jag har allt under kontroll igen. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0