kort kort

Eftermiddagen spenderades hemma hos Ulrika på kaffe och tårtkalas, mycket trevligt! Goda tårtor och mysigt folk. Det blev en del prat om körkort och övningskörning. Men det är väl ett aktuellt ämne så det passa in bra. Alla drog på bio förutom jag som åkte hem till anders. Fick serverad mat, spagetti och köttfärssås och sen hemmafruns egna chokladtårta ;) haha .. Vi har kollat på alvin och gänget och en bit på sommaren med göran. I stora drag har min söndag varit mycket bra.
Just nu är jag så trött så jag skulle kunna däcka när som helst.. Ska sova om en liten stund tror jag. Hoppas eran söndag också har varit bra och rofylld. Kram på er! A
gud vad kort det va!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0