Lera och vatten upp till rumpan

Ja då var jag hemma efter en kanonmysig dag! Först höll jag och stina vårt projekt och det var "Aktiviteter för dagisbarn" vi tycker att redan som liten måste man få lära sig att det är viktigt att röra på sig och att kroppen mår bra av det.. För det är så fruktansvärt hemsk med små barn som är överviktiga, det är så tragiskt så jag blir arg. Att man inte som förälder gör någonting!! Projektet gick iallafall kanonbra så nu har vi det överstökat.
Vi gjorde sen lunch hemma hos mig och sen kollade vi på en as vidrig skräckfilm, fast det var mitt på dagen och ljust ute så var den vidrig. Blod överallt och han fullkomligt slaktade människorna. Så typiskt stina och mig att kolla på något sådant.
Stina begav sig hemmåt och jag till dagis för att hämta lilleman, sen har jag myst med honom hela eftermiddagen och lagat god middag till oss.

Nu tänkte jag sätta mig med min Naturkunskap B uppsatts och sen plugga körkortsteori..
Jag kom och tänka på en sak...När jag går ner eller hem från stan borde människorna som ser mig genom fönstrena få sig ett gott skratt.. Jag går som jag vet inte vad, det är ju omöjligt att gå på denhär isen. Jag går hukad som en tant, bredbent som jag vet inte vad och sen pricken över i...jag har vatten och lera ända upp till rumpan på byxorn. Haha ja det är inte lätt när det är svår :P

Nej nu måste jag sätta igång här, jag har levt på rosa moln de senaste dagarna! Farligt..A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0