Let's goooooo

Rolig fredagskväll igår också, älskar fredagar :) Först Innabandy match och det var spännande länge men vi förlorade med 5-6 mot nykvarn i slutet. Sen fiskades vi upp av lite grabbs och sen var det trevligheter resten av kvällen. Lite dans kom även in, bugg! Jag och emelie la oss 04.00 imorse så vi är lite små trötta nu.

Om en liten stund ska jag köra till Södertälje och hälsa på farmor, sen hem igen för att göra mig iordning och sen köra till eskilstuna. Blir en massa övningsköra idag, men det ger bra övning. Ikväll blir det festligheter med mina bästa från klassen, det blir vin och öl och sen får vi se vart vi hamnar mot kvällens slut.

Ha en trevlig Lördag och Let's goooooo! A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0