Lite mer av mig!

Det värsta jag vet är: sätta mig på toaletten när jag badat på stranden eller ute (blir helt blött och slemmigt på ringen)
Det bästa jag vet är: är att umgås med dem jag älskar
Det äckligaste jag vet är: småkryp och mask, föresten det kanske räknas till småkryp?
Det godaste jag vet är: maaaat
Det mest attraherande hos en kille: när en snygg kille kör bil, ojojoj de rörelsena är inte att leka med
Det minst attraherande hos en kille: en för självsäker kille, usch!
Det snyggaste jag vet är: Ögon, händer och rumpa (på killar)
Det fulaste jag vet är: Mjukisbyxor tillsammans med högklackat
Det roligaste jag vet är: att skratta tillsammans med mina vänner
Det tråkigaste jag vet är: att plugga, sova ensam, vara bakis och kolla ut och se att det regnar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0