Lugnande nerver

Jenny var sjuk så hela förmiddagen har gått till att plugga ikapp med saker man ligger efter med och sen plugga till provet. Nu har vi lite genomgång innan provet + att vi fått en liten vit lapp som ör 3x3 cm som vi får skriva vad vi vill på. Så ett g är nog inget problem att fixa längre. Ibland har man tur! Provet börjar 13.30, önska mig lycka till!

Tar nog 3 tåget idag och sticker till hälsoskaparna direkt och träffar kaj. Sen ska jag hem och packa och käka sen bär det av in till eskilstuna igen. Ska bo här i två nätter nu. Ikväll ska jag sova i emelies och felicias nya lägenhet och imorgon ska jag sova hos Kim :) Skönt att vara i eskilstuna inatt, betyder en hel timmas sovmorgon extra innan jag måste gå upp till skolan imorgon.

Nej nu är det rast. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0