Måndag

Dagen har rullat på bra, körlektionerna gick bra, eller ja skapligt .. Träningen gick bra! Allt har gått bra helt enkelt :) Nu sitter jag hemma och äter, det är så skönt att bara sitta och inte gör någonting. Jag borde plugga ikväll, men tror jag gör det på Onsdag istället, känns som att en måndagkväll är till för att ta det lugnt på.

När jag var ute och körde så hände det en olycka mellan en bil och en moped, skitläskigt! Killen låg på marken och folk runt omkring gjorde första hjälpen på honom. Usch jag tycker verkligen inte om sånt och jag ska bli sjuksköterska. Passande va?:P haha ... Men man vänjer sig tror jag..

Imorgon åker jag, jesper, filip, morgan och stina till Uppsalas universitet på öppet hus. Ska bli spännande. Men eftersom vi alla ska kolla på olika saker och allting ligger i olika byggander så är jag rädd för att jag inte kommer komma hem imorgon :P haha .. Jag ensam på ett biomedicinskt centrum i Uppsala kan inte sluta bra ..
De hämtar upp mig med bil här imorgon runt 7, så någon sovmorgon blir det då inte. Däremot är vi hemma lite tidigare :)

Nu ska jag ta en varm dusch, puss.A 

Min hårddisk är sönder eller något så några bilder får ni klara er utan just nu ... tyvärr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0