mår fortfarande dåligt

Jag har mått pissdåligt hela dagen i skolan, har försökt spy men det funkade inte så bra.. Är fortfarande bakis och jag förstår inte varför alltså. Hade körlektion för en stund sen och det gick galant och jag känner mig bara säkrare och säkrare för varje gång jag kör. Sitter och jobbar med projektet nu, eller ah jag är lat och fixar småsaker istället. Ska åka hem om en timma och plugga järnet för att sen sova tidigt ikväll. Ska ju typ upp 05.00 imorgon bitti för att lyssna på den där himla riskettan i 3 timmar .. suck suck suck!
Men har köpt en stor godispåse som ska hjälpa mig lite när jag ska plugga hemma.. Jag får inte äta godis på veckorna annars (för mig själv) men nu så får jag eftersom jag är så himla stressad.
Tränar ju normalt på måndagar men skolan går ju före enligt alla så jag får hoppa träningen idag och köra på det imorgon istället.. funkar ju likabra det med :)
Nej nu måste jag fokuser på denna jävulska skola. adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0