Massa ont

Jag har fortfarande träningsvärk som satan, speciellt i sidorna på magen.. Är normalt inte van att träna de musklerna så då känns det extra mycket. Men tränar man de får man snyggare midja, och vem vill inte ha det?! :) Jag har jätteont i min mage också, världens kvinnovärk. I hate this!
Att gå till skolan och veta att det enda som står på schemat är företagsekonomi b lockar mig inte heller..
nej nu låter jag jättenegativ, vilket jag egentligen inte är idag. jag är på bra humör, men vart är solen och det fina vädret? Hoppas det dyker upp här under förmiddagen.

Kolla just på smhi.se och det är stora solar över halva sverige, jag tycker om det! Solen skulle dyka upp under eftermiddagen också. Hemma klockan ett idag men ska sitta barnvakt vid 2 - 5.. Sen blir det gymmet.
Här får ni en utav mina absolut bästa vår/sommar favoriter..Njut och tänk att sommaren faktiskt är här snart och vi har bara fina tider framför oss. Massa Kramar. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0