Med ett leende på läpparna

Nog har jag hört så mycket konstiga grupper som startas på facebook, men den här är ju klockren och jävlar vad jag skratta och skrattar fortfarande, "Vi som smygrunkar under skynket när vi klipper oss"
Haha herregud inget förvånar mig längre när det gäller den sidan ..

Godmorgon föresten!!! Idag är det ingen rolig dag i skolan eftersom vi bara har historia, jag känner mig helt misslyckad på de lektionerna och då är det inte kul.. Varenda gång jag går därifrån har jag fått dålig självkänsla angående min prestationsförmåga. Så ska det väl inte vara?! nej idag ska jag verkligen försöka sätta mig in i detdär och verkligen förstår vad jag ska göra, för jag fattar ärligt ingenting! Idag finns inga möten som stör mitt i allting heller. 

Som sagt är jag hemma vid ett idag och då blir det gymmet direkt, sen ska jag träffa alex.. Guud det var så länge sen känns det som, tiden räcker inte till för mys när det gäller oss!! Men idag blir det av iallafall. Sen ska stina komma i eftermiddag och stanna över natten, ååh vad mysigt! 
nej nu måste jag fixa vidare här innan bussen går. kram på er.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0