Min magkänsla visar oftast rätt vägar att gå..

En kille som skickar vänförfrågan som inte har en bild, står inte vart han kommer ifrån, vi har inga gemensamma vänner och ingen av hans vänner känner jag igen, sådana accepterar man bara inte. Facebook är pedofilernas/våldtäcksmännens paradise! Nej självklart behöver sådana människor inte vara sådana, men man bör vara försiktig med vem som har tillgång till dina bilder och vad du gör om dagarna. Det finns ju tyvärr människor till allt där ute.
Jag tror oftast gott om alla människor, vilket inte alltid är så bra och jag har märkt att jag förlorat saker på det istället. Idag kan man lita på få människor och man ska alltid vara på sin vakt. Till och med folk som står än nära kan visa sig ha gått bakom ryggen på er. Så följ era magar, magkänslan brukar oftast alltid ha rätt.

Ringde nyss och väckte stina, hon var så trött så trött. Först skulle hon inte komma till skolan för att hon ville sova. Men jag fick henne att ändra sig :) Sen om hon nu kommer eller inte det vet man aldrig :P Stina Stina Stina♥


Idag är det lång dag i skolan, men min kväll är fri från planeringar och det är superskönt. Eller ah plugga måste jag göra .. Fick föresten mvg på min Nkb uppsatts om vad som händer med huden vid solning.. Rätt intressant faktiskt och väldigt väldigt farligt. 75 % risk för hudcancer, och det är lika stor risk som vid rökning och hebatit B-virus. Scary saker det där!

Nu ska jag försöka välja kläder utan att dra ut hela garderoben som sen blir liggandes på sängen. En typisk alexandra sak som händer varje morgon .. hih.. Hoppas ni får en kanondag och om alla hoppas så visar sig säkert solen också! A


Kommentarer
Postat av: My

magkänslan har fan alltid rätt iaf för mig. håller med dig man ska alltid vara på sin vakt när det gäller människor man vet ju aldrig när man blir huggen i ryggen ! Hoppas allt är bra med dig gumman <3

2010-03-23 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0