Nej!!!! nu får det snart vara nog på stressen...



Nu är jag hemma sen en timma tillbaka! Det kommer inte bli så mycket bloggande den här veckan för jag hinner verkligen inte .. Ni får ursäkta väntetiden om det är någon som trivs med mina halv torra inlägg varenda dag ;) Föreläsningsdagen var okej till en början, men när andra föreläsningen var iprincip samma som första balla det ur och alla blev tok för rastlösa.
Efter lunch gick alla på öppet hus på MDH.. Vi lyssnade på en föreläsning om utlandsstudier och en om sjuksköterska/sjukgymnast. Sjuksköterska/barnmorska är verkligen så jag, jag kommer älska det yrket och jag bara längtar efter att plugga. Även om jag kommer få plugga skiten ur mig så kommer det vara värt det. Snälla kan inte tiden gå fortare!

Klockan kvart i fem rulla jag in på gymmet och klockan åtta rulla jag ut .. Jag spenderade 3 timmar där.. haha nu vill jag inte sätta min fot där på minst en dag ... usch! Jag har iallafall gjort fettmätning, lagt ett helt nytt schema som jag helst vill kräkas av för att det är så fruktansvärt mycket. Men måste man så måste man! Sen gymmade jag i 1 1/2 timma.

Det är så himla jobbigt just nu, jag borde kanske inte klaga men ändå!! Det är massor i skolan, jag håller på att ta körkort på sidan om, stenhård träning, jobb, handla osv... När ska jag hinna med mig själv?! det är bittert nu...

Imorgon ska jag vikariera på dagis, skönt med lite omväxling! nej nu ska jag ta hand lite om mig själv. dricka lite te och ta en varm dusch. Hoppas ni tar bra hand om er själva! A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0