Nu är det snart stopp alltså!

Sitter och försöker plugga i skolan fast jag har slutat, men måste vara kvar för att jag har körlektion mellan 16-17 här i eskilstuna. Tiden går så sakta och jag fattar ingenting av den här psykologi uppgiften alltså. Det är så himla svårt! Och det är omöjligt att hitta en viss information om balkankriget som man ska ha i ett hav av massor av fakta. Det står olika överallt också, så typiskt internet. Jag är verkligen inte på humör nu och jag vet inte hur jag ska klara av detta :( jag går sönder snart känns det som.. Vill bara hem nu, laga mat och lägga mig i soffan och ta det lite lugnt.

Nu ska jag snart börja packa ihop här och börja dra mig ner mot körskolan. Hoppas dethär går bra nu alltså!. A


Kommentarer
Postat av: hellan

det kommer gå toppen min sockerdricka! <3

2010-03-08 @ 17:02:39
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0