Smile baby



Jag och småköp = sant! Jag ska alltid samla på mig massa produkter man kan kleta på läpparna. Vet inte hur många läppglans, lipsyler, läppbalsam m.m. jag har alltså. Nu är jag iallafall med ett läppbalsam till :) Köptes på h&m och jag är riktigt nöjd. Det har ingen färg alls utan är enbart till för att mjuka upp läpparna. Jättesöt tub också!

Jag har typ blivit sjuk igen :/ vet inte om det är för att jag tränat fast jag varit lite förkyld. Jag har fått en jättejobbig torrhosta och är jätteförkyld igen. Jag hoppas det blir bättre till imorgon. Jag borde packa nu egentligen, men jag har inte ens börjat. Jag har ingen ork, jag bara ligger här i soffan som en stor soffpotatis. Planet ner till lund går imorgon bitti 09.55, det betyder att jag blir upplockad här 07.30. Det va länge sen jag var uppe så tidigt på en lördagmorgon.. let's dance går på tven, men jag kollar inte för det är jättetråkigt. Eftersom min stora dator har pajat så kommer jag inte åt glee avsnitten heller. Men ska nog ta och börja packa lite och sen vänta in solsidan så jag får skratta lite. Hoppas alla har/får en mysig eller tokfylld fredagskväll. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0