Snart kanske jag är med körkort!

Jag är hemma och GUD SÅ SKÖNT! Himla snuskväder det är ute, det gör mig arg, sur, grinig.. Ja helt klart en jävla bitterfitta är jag idag. Har fått papprena från vägverkat och mina tider för uppköring och teoriprovet är bokade.. Jiiii jag är så nervös så jag håller på att kissa på mig redan nu! Känns som jag aldrig kommer klara, men så kanske man inte ska tänka?!
Jag funderar på att göra iordning lite middag, lägga mig i soffan med täcket och kolla på en film. Sen efter det så är det bara plugg som gäller. Har 2 redovisningar, 1 komplettering, 2 uppsatser som ska vara klart absolut senast onsdag nästa veckan, många redan innan dess. Så jag har väl inget större val än att plugga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0