Söndag, bakis och thaimat

Kvällen igår var fullt ös medvetslös ;) haha nejdå! Vi hade riktigt skoj. Det började med att jag kom till Kim och så satt vi och drack och snacka lite med hans brorsa som ska lära honom spela gitarr. Sedan kom freddie och sen även stina. Vi hamnade i köket tillsammans med kims föräldrar, mycket intressant samtalsämne blev det också. Sen begav vi oss hem till niklas och sedan vidare till kims stora syster som hade fullt ös i sin lägenhet. Så mycket folk! Vet inte när vi kom hem, men kvällen slutade bra iallafall.

Sitter hemma hos kim nu, vi vaknade för ett tag sen och nu är han och köper thaimat.. Det var mitt första önskemål när jag vakna. Och snäll som han är så åkte han iväg och köpte det.. gulligull! Så väntar bara på att han ska komma så jag kan hugga in på min kycking med cashewnötter.. Mår i övrigt jävligt dåligt.. Mår illa och huvudet är helt tvärkört.
Tar tåget hem vid 14.06, måste komma hem i tid och plugga.. För vill inte sitta med det hela kvällen för då är min söndagskväll förstörd.

Jag hatar söndagar, och jag har sån ångest för dehär sista tre skoldagarna innan lovet. Visst är det hur skönt som helst, men det är fullbokat i kalendern och ett evigt stressande och massor av saker som ska vara klart innan lovet i skolan. Ge mig bara lovet nu. nej nu kommer maten, vi hörs senare. kramisar. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0