Spänningen får mig att veta att jag lever

Det gick kanon att köra, vi åkte först och kollade på motorcyklar i strängnäs och sen åkte vi och hälsa på pappas kompis utanför strängnäs. Dock var han inte hemma.. Har varit uppe i 120 km/h för första gången, och det pirrade på bra i magen. Men det var kul :D Men att köra med pappa är bara ett misstag.. jag blir så arg att vi inte ens funkar ihop under en timma när vi inte setts på över en månad .. Det blir mamma hädan efter.

Nu är mina kusiner påväg och dyker nog upp vilken sekund som helst :) Vi ska börja med och fika hos mig innan vi åker ut till mamma. Vi har köpt gigantiska kardemummabullar som vi ska smaska på. Onyttig helg för mig kommer det bli..

3 liter vin och 10 cider, check ;) haha .. jag ska inte dricka allting så ta det lugnt mormor :)
Vädret är helt kanon och man får såna härliga vårkänslor i hela kroppen. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0