Städning på gång

Det gick kanon på naturkunskapen, skrev 8 datorsidor på min uppsatts :D den kommer bli kanonbra känner jag på mig! När det är något som intresserar mig så flyter allting. Nu har jag torkat alla ytor och börjat städat, tror jag får ta damsugaren efter jag varit och handlat för mamma kommer snart och hämtar mig.

Ikväll kommer lucas och gör mig sällskap hemma i soffan :) Åh det var så länge sen, vi har en del att ta igen om man säger så. Lär väl bli massa prat, film och chips.. hoho

Nu ska jag göra mig färdig för snart ringer väl mamma, stressad som alltid. Hon kommer seriöst dö snart om hon inte förändrar sitt liv. Hon är då dum dum dum, hon är medveten om att hon kommer gå in i väggen snart och ändå jobbar hon som en tok. Jag ska aldrig bli så som vuxen. Fast jag ska väl inte säga något med tanke på hur jag kan stressa ibland. Sådan moder sådan dotter.

over and out.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0