Studentutspring i snödrivor?

Hallå är istiden påväg eller!? Finns det inget stopp? Kommer månaden juni ligga begravd under snön, kommer jag få springa ut med min studentklänning och mössa i drivor av snö? Jag börjar snart bygga upp en rädsla för det.

Min körlektion blev inställd pågrund av att Patrik (min körlärare) är sjuk. Sån himla otur när jag löste körkortstillståndet och allting. Men jag är ändå ganska glad att den blev inställd för hur kul är det att köra i detta väder?!



Sitter och har projektarbete utan stina, just nu håller jag på att lägga en plan för att vi ska hinna med så mycket som möjligt under en timma med barnen.
Jag längtar till vi slutar så jag får komma iväg och träna, håller på att bli tokig med all min energi. Ska ringa hälsoskaparna nu också.

jag förtränger euprovet som väntar imorgon! Jag har inget att plugga ikväll, gud så skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0