Tiden går så fort

Nu tycker jag dagarna går alldeles för fort, sakta ner sakta ner.. Mitt liv bara springer iväg och jag vill inte bli gammal!! Fast alla åldrar har väl sin charm :) Jag skulle vilja bli 22-24 och sen stanna där för resten av mitt liv. Jag trivs även i denhär åldern väldigt bra, men man är fortfarande så begränsad då man fortfarande är knuten till gymnasiet och är beroende av mammas och pappas pengar. Man kanska ska börja med att lära sig att leva i nuet? Något jag är fruktansvärt kass på, jag är oftast flera veckor i framtiden när jag tänker.
Nu har jag något nytt jag ska ta tag i känner jag!


Ja tänk om man kunde tulta omkring i sånhär söt klänning med knubbiga lår och världens leende på läpparna varje dag!! Inga problem och inget tänkande, för "imorgon" kan ju faktiskt vara nästa år och tvärt om. Det hade ju inte skadat att ha sådana där gulliga tår idag heller...

Har ni sovit gott? Jag är fortfarande trött, men jag får väl skylla mig själv när man inte går och lägger sig i tid.. Ikväll lär det inte bli så tidigt heller då jag har plugg och tvättstugan samtidigt. Och jag har den till 23.00!

Ååh sitter här och tittade precis ut mellan persiennerna och såg att solen tittar fram lite!! Hoppas Hoppas det blir mysväder idag och att det inte är halt på vägarna.. Min cykel ska få titta fram från förrådet idag tänkte jag. Dags att röra på sig, puss o kram.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0