Två folkgrupper, ett land = Krig

Judar mot araber, israel mot palestina, islam mot kristendomen och judendomen. Välkommen till Israel och Palestina konflikten. Jag skriver och skriva, läser och läser. Börjar bli helt knäpp. Jag tycker inte om detta, jovisst är det intressant men det finns ju sååååååå himla mycket fakta. Vart börjar man och vart slutar man?
Pluggar skiten ur mig och löper fram och tillbaka till tvättstugan, shit kan inte någon snygging komma och rädda mig! Fånga mig och ta mig till en plats där det inte finns plugg och stress. Min kväll är sådär jättekul..Nu skulle jag behöva godispåsen här som stöd, men en sådan har jag ju självklart inte :( Måste nog andas lite, ta en kopp te och göra nått annat i 30 min och sen sätta igång igen.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0