Inte okej med vaniljyoughurt till rågkuddar

När jag skulle köpa naturell laktosfri youghurt så var den SLUT !! Hur kan den naturella vara slut?! Jaja i vilket fall som helst så var den slut så jag var tvungen att köpa vaniljyoughurt. Hur gott är vaniljyoughurt med rågkuddar? Föreställde mig att det skulle vara äckligt, men det var mer än äckligt ska jag säga er. Jag ska bannemej slänge hela paketet och köpa naturell imorgon. Dethär går icke....



På tal om ingenting..Har ni sett dating in the dark? Så mysigt program tycker jag. Att man kan få känslor för en människa utan att man ens ser varandra tycker jag är rätt fantastiskt. Att fastna för varandra vid enbart beröring och personligheten. Men i slutändan så är det ju det som räknas iallafall :) Är man fin som människa så blir man även fin på utsidan. Nu ska jag återgå till det jag höll på med.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0