Mycket roligit framöver

En timmas afrodans och jag är levande, det gick super!! Första passet jag körde sen jag blev frisk. Självklart har jag kört kondition långt innan dethär, men det är inte samma typ av ansträngning som detta var. Men jag tyckte jag klarade det galant.

Har ätit köttfärssås och spagetti och även fått två matlådor. Ska snart hoppa in i en varm dusch och sen bara mysa i soffan. Har inget att plugga idag vilket är så skönt.. Och imorgon går jag till 11.00 sen har jag mitt efterlängtade lov. Jag ska göra så mycket roliga saker! På torsdag blir det utgång med de bästa och på Fredag blir det god middag hemma hos mig med en massa öl och vin, mina älsklings pojkar kommer från eskilstuna och även mina älsklingflickor. Det blir nog trångt den natten med 5 personer i min säng :P haha .. nejdå några får ta soffan, någon motta får det vara! Och kim jag dödar dig om du snarkar ;) 
Helgen ska jag spendera med mina älskade kusiner som mitt hjärta brinner för. Ska bli så mysigt!♥



Mina skruttar!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0