Sätt igång och träna!

Godmorgon på er!!
Nu har jag verkligen fått sova ut, vaknade till och med två gånger innan klockan ringde. Nu har jag fått ny energi som jag ska tackla denna dag med. Idag står det Föreläsningsdag på schemat. Vi ska tydligen lyssna på flera föreläsningar och en del är från arbetsförmedlingen. Jag älskar föreläsningar om de är bra, annars funkar det inte att jag ska sitta still.. Det går bara inte! Men det märker vi..
Efter dagens slut så bär det av till hälsoskaparna där jag kommer spendera rätt mycket tid ikväll. Först blir det fettmätningen (ni minst säkert att det blev fel sist). Efter det ska kaj och jag lägga upp ett helt nytt tränings schema för mig nu inför våren. Vi ska nämligen se förändring mot sommaren! Åh jag älskar dethär, det är så kul!
Sen ska jag självklart träna minst en timma också efter det. Så det blir bara hem och laga mat ikväll och sen iprincip sova direkt.

Något som jag glömde säga är att Lund har ett gigantiskt stort träningscenter med pass och gym, det var det nästan första jag fråga när jag kom dit :) Det visade sig ha flera stycken, men att dethär stora var jättebra eftersom studenterna har väldigt bra rabatt och det är iprincip hälften av kostnaderna mot vanliga gym. I love it!

Jag säger till alla er där ute som inte tränar, gör det!! Och jag pratar inte om träning gällande vikt utan att man mår så fruktansvärt bra psykiskt av att träna. Mitt humör är oftast inte på topp och jag skildrar det med träningen. Efter ett träningspass har jag aldrig varit arg/sur/ledsen m.m. Det är som ett glädjepiller. Och det som är så bra är att det finns verkligen något för alla inom träningen, man kan båda ha otroligt bra kondition och även väldigt dålig. Ett tips bara, börja träna!

Nu måste jag göra mig iordning här, ha en fin dag. Hoppas ni lagt märke till att våren är på väg?! Spritter det inte i era kroppar av vårkänslor så gör det det i min. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0