Vad är det här för skitsnack?


"En ny undersökning visar nu på att så mycket som var fjärde man föredrar silikonbröst framför naturliga."

Undersökningen visar också att så mycket som 25 procent av de män som deltog i undersökningen föredrar silikonbröst framför naturliga bröst. En tredjedel av männen erkänner också att dem gärna skulle betala sin partners bröstförstoring.

Läs mer här:
http://www.improveme.se/magazine/5310.
Får jag säga mitt så är lagom alltid bäst.. Lagom stora silikonbröst är det väl inge fel på? Men man föredrar väl inte något oäkta framför något äkta? Jag förstår att man kanske vill operera sina bröst om man absolut inte har några och då menar jag inte små bröst utan jag menar platt, platt som en pannkaka. Eller om man har otroligt hängiga bröst som ung. Men vi har ju fötts på ett sätt och dem brösten man har fått ska man vara stolt över. Ingen har ju likadana! Jag måste även försvara de som har valt att ha silikon bröst, man blir inte ytlig som person bara därför. Jag förstår mig inte på de som gör överdrivet stora så att det ser helt overkligt ut, men däremot om man gör silikonbröst i normal storlek så blir det ju jättefint. Skulle jag träffa en kille som klagade på mina bröst eller som sa att han kunde betala en operation till mig skulle jag kasta ut honom. Valet av operation väljer vi väl själva? Klart man ska vara nöjd med sin kropp och är man inte det så kan ju självklart en operation hjälpa. Man ska ju göra det för sig själv och inte för någon annan. Vad man väljer är individuellt och inget fel med det men killarna ska ju inte yttra sig eftersom de är våra kroppar de handlar om! Så länge ni killar inte vill tillbringa ett liv med två bröst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0