Vaniljglass med chokladkross!

Mys med barnen hela eftermiddagen, lagade middag där hemma hos dem också och käkade även med pappa Robert :) Jag lagade Lammfärsgryta med aubergine, kikärtor, fetaost och råris och det satt inte helt fel i magen kan jag säga. Kanongott! Linas matkasse is the shit!
Nu ska jag tända ljus och göra det myspys här för hjärtat kommer och sover här. Vi behövde varandra ikväll♥ Och klart jag ställer upp för en av mina allra bästa vänner som behöver mig för en kväll.. Tur att jag har en liter vaniljglass med choklaskross i frysen (a) haha..

Imorgon ska jag upp och träna i skaplig tid sen blir det fix för att sen åka in till strängnäs redan 15.00 och börja dricka.. Härliga bananer tillsammans med snygga brudar. Ni skulle bara veta vad ni går miste om..

Hoppas ni får en jättemysig och trevlig onsdagskväll! pusspuss.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0