Varje människa är en oslipad diamant

Grattis till Canada som tog hem vinsten i Hockey Finalen igår ! Jag hejade faktiskt ett tag på Usa för att de var så himla duktiga och det kämpade verkligen och Canada ledde med ett mål. När det var 24 sekunder kvar var jag precis påväg att lägga mig och stänga av eftersom det var en självklarhet att Canada skulle ta hem det. Men hejsan hoppsan usa gör mål och det blir lika. Det var storkalas i min mage ska ni veta. Spänningen steg som ett skott och jag satt klistrad som en unge framför tven. Jag hatar tv! Men sen så avgjordes matchen då Canade gjorde sitt tredje mål. Så grattis till de :) Sen kom hockeylagen och hade efterfest hemma hos mig med sina rumpor ;) haha njaaa tänk om det vore så väl. Jag och min fantasi alltså!

Trodde jag skulle vara helt over idag när jag skulle upp, men nej jag flög ur sängen och jag är piggare än vanligtvis. Kanske var för att vi sov länge mellan Lördagen och Söndagen.
Idag har vi religion och sen ska jag till bilskolan, men det kanske inte blir någon körning då mamma är sjuk och jag har inte fått mitt körkortstillstånd av henne. Attans.. men hoppas det går att lösa ändå! Sen kommer jag tillbringa min kväll på gymmet. Kaj ska eventuellt göra en fettmätning på mig idag. Och sen ska jag självklart träna också.

Hoppas ni får en kanon dag, och glöm inte bort att du kan göra en ny dag till precis vad du vill. Du kan starta från start och lämna förslutet bakom dig till viss del. Kämpa er till starkare människor och låt ingen trampa på er. Omges enbart av människor som ni delar allting tillsammans med och inte bara en som tar och en som ger. Energitjuvar kallas det. Var rädda om er! .A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0