Vårkänslor

Kom nyss hem från jobbet, dagen har gått kanonbra och alla barnen är super. Jag älskar de!! Vädret är helt underbart och det verkligen kalasar på i hela min kropp. Blir så himla glad!! Vill bara gå ut och gå i timmar, synd att snön ligger kvar annars hade jag satt på mig på träningskläderna och gått ut och sprungit. Det är en härlig vårkänsla ska jag säga er :)
Jag har tillochmed så mycket vårkänslor så jag har dragit på mig mina shorts och nya skor och springer runt i lägenheten. haha ah jag vet jag är riktigt knäpp!!
Jag har absolut ingen lust att sitta inne nu egentligen, kanske får med mig någon ut. Vi får se..
Vad ska jag äta ikväll då?!? Någon med förslag? Jag är helt tom i huvudet när det gäller matväg..

nej nu ska jag hitta på något annat än att sitta vid datorn. Kram på er. A



Vill ni veta en sak?!? jag har slutat sola solarium :) Har lovat mig själv att inte sola nu förens innan studenten, möjligtvis balen!! Visste ni att cancer risken är större i solarium än vid rökning har ny studie visat.. Såå nu känner jag mig så fruktansvärt blek, men det är ett skitproblem.. det finns viktigare saker!! och jag är än så länge rökfri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0