Vart är du Malin?!

Super effiktiva alex är i farten, som jag har varit aktiv på psykologin idag är ett under med tanke på hur trött jag är! Tänk om jag kunde vara såhär alla dagar och vid varje lektion. Vilka betyg jag skulle ha ;) Nu har jag precis ätit lunch med mina kära vänner. Ni är så fruktansvärt bra! Naturkunskap B skulle ha börjat för 10 min sen. Hallå jorden anropar Malin!! vart är du?? jag undrar om det blir någon lektion idag..

Ska träna efter skolan, eftersom jag inte gjorde det i Onsdags pågrund av hundradagarsfesten! och eftersom alla ska iväg ikväll på olika saker och jag åker tidigt imorgon bitti så måste jag sitta hemma ikväll. Men det gör ärligt talat ingenting för jag är ändå så trött. Blir väl att hyra någon film och ha eget fredagsmys.

nej om man kanske ska vara så passa duktig att börja skriva på arbetet fast inte läraren är här..
Jag gör nog det. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0